Get real


Jag tror inte jag känner en människa som vet precis vad de vill, finns ju några som går in för något som fan, men inte är det deras drömmar, men visst vissa kanske kommer dit. När man är där, kommer man då på att det inte var detta jag ville? Har man andra drömmar då? Då har man helt enkelt slöat bort åtskilliga år på att göra något man trodde var en dröm, ångest!

Varför ska man hålla på och drömma då? Jag lever väl nu och inte då? Det är väl ett senare problem, som kanske inte blir lika mycket av ett problem om man försöker lösa det 10 år tidigare.
Men sen vet man inte vad som händer på vägen.

Ska jag vara ärlig så tror jag att jag har allt, mer än jag behöver egentligen.
Fast ändå ska man ha mer, det man har duger aldrig.

Och varför har jag tänkt ut det här?

För jag trivs med mitt liv nu och skulle inte vilja ändra på det, sure hade gärna varit rik, haft finare bil, bra jobb och flashiga kläder, men det vill väl alla.
Plus att jag har lite för lite att göra och grubblar för mycket haha.

Inte är det heller så många som har precis allt så varför klaga på det jag har.

Vad jobbig jag låter, tänkte bara få fram att alla är så komplicerade och vilsna.
Jag känner mig i alla fall inte speciellt vilsen.

Skulle jag göra det så pratar jag med mina vänner, som kan lösa precis allt, förstår inte hur ni gör det? :)

Anna och Maria är mina Dr.Phil!
 
Min pappa är också lite av en Dr.Phil, men nog lite mer av en Oprah, han är lite jobbig att lyssna på ibland.
Fast han menar väl, så blir det jobbigt att höra hans tjat i bakhuvudet.

Fast jag vet att jag MÅSTE göra ditt och datt, undrar hur han var och vad han fick höra när han var i min ålder,
tror inte han var så duktig som han får det att låta som.
Men sure, något måste han ju gjort för att orka komma dit han är idag!

Jag vill bli som min pappa!

Fast inte än, så stressa mig inte ;)

Haha nu får det vara nog!

I'm out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0