Solig söndag

Nu är det vår, var ute och red idag i nästan två timmar.
Såå skönt! Förutom att Lilly som är fullproppad med havre var rent åt helvete dum i huvudet.
Jisses, tur jag satt kvar hade blivigt långt att gå tillbaka till stallet.
Fattar inte varför hon ska vara rädd för allt och stirrig som fan, sin egen skugga va ett hästätande monster,
dom vita strecken i gatan var livsfarliga, gud denna häst.

Sen vilka idioter det finns! Var ett par bilar som körde om så
fort så hästfan satte sig på röven och tvärvände och satt full patte åt andra hållet.
Suck, fattar folk inte att min häst hoppar rakt ut i vägen när någon kör om så?
Kommer sluta med att jag och idiothäst blir påkörda.


Tog lite bilder när jag va ute dock men mobilen, blommor, sol och häst!

image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0